A projekt bemutatása:
A beszerzett interaktív kivetítőkkel lehetőség van korszerű oktatástechnika alkalmazására a tanórákon minden osztályteremben.
Kicseréltük a balesetveszélyessé vált tanteremi ajtókat, valamint a szükség tantermet ajtóval szereltük fel.
A csapadékvíz elvezetése régóta fennálló problémát oldott meg a felső tagozat udvarán.
Az irodaépület hőszigetelése amellett, hogy a rezsi költségeket csökkenti, esztétikai jelentőséggel bír az épületek egységes megjelenése szempontjából.
Az alsó tagozat épület előtti terasz előtetővel fedése nem csak az időjárással szemben védi az ott közlekedőket, hanem a bejárati ajtót és a mellette lévő falszakaszt is a csapadéktól.
Az irodaépület melletti nyílt udvarrészen kialakított fedett terasz egész évben használatban van, szinte szabadtéri tanteremként használták a tanulók és a pedagógusok. A nyári napközis tábor fő színhelye szintén az északi oldalon lévő árnyékolt terasz.
Az alsó tagozat épületénél kialakított hőszivattyús fűtési rendszer a gázfűtést váltotta ki, mellyel a költségeket tudjunk csökkenteni.
A projekt bemutatása:
A projekt során megtörtént az új tornateremnek a felső tagozatos épülettel történő összekötése miatt felmerült feladatok megoldása.
A korábbi kazánház helyén kialakításra került az átjáró az új tornaterem épületébe.
Megvalósult a felső tagozatos épületet rákötése a tornaterem új, hőszivattyús fűtési rendszerére.
Az új fűtési rendszer nagyobb helyiség igénye miatt a fiúmosdó helyét meg kellett változtatni. Az új fiúmosdó a korábbi szertár és a mosdó egy részének helyén épült meg. Az elavult, és elhasználódott lánymosdó teljes felújítása is megtörtént. A természetes fény biztosítására egy korábban befalazott ablak is kibontásra került.
Megoldódott a szennyvíz új zárt rendszerű aknára való kötése, ami már az utcáról elérhető. A régi udvari akna megszüntetésre került, melyet csak az udvarba beálló szippantó autóval lehetett üríteni.
Megtörtént az irodaépület tetőszerkezetének teljes felújítása. Ebben az épületben található a tanári szoba, iskolatitkári iroda, igazgatói iroda, illetve szertár.
A projekt bemutatása:
A meglévő és működő általános iskola mellé, attól északi irányba elhelyezett vasbeton vázas, kitöltő falazatos, rácsostartós, szendvicspanellel fedett, 480 m2 alapterületű tornatermet magába foglaló sportlétesítmény építésére kerül sor.
A sportlétesítmény megépítése az iskola mindennapos testnevelés és óvoda tornatermi funkcióin felül, a helyi felnőtt lakosság, sportegyesületek, klubok sportolásának biztosít megfelelő helyszint.
A Paksi Atomerőmű kapacitás-fenntartási projektnek köszönhetően már jelenleg is megindult az új lakók beköltözése a településre és tovább fog folytatódni, melynek során a kapacitás-bővítéssel érintett lakosság számára is egy megfelelő és hiánypótló épületben lehet kikapcsolódni.
A tornaterem megépítésével a györkönyi iskola készen fog állni az elkövetkező évek kihívásaira. Nem csak a helyi, hanem a közeli települések német nemzetiségű, vagy ezen értékrendet képviselő családok tudnak hosszabb távon megfelelő színvonalú nemzetiségi iskolát választani.
A projekt bemutatása:
A meglévő és működő általános iskola mellé, attól északi irányba elhelyezett vasbeton vázas, kitöltő falazatos, rácsostartós, szendvicspanellel fedett, 480 m2 alapterületű tornatermet magába foglaló sportlétesítmény építésére kerül sor.
A sportlétesítmény megépítése az iskola mindennapos testnevelés és óvoda tornatermi funkcióin felül, a helyi felnőtt lakosság, sportegyesületek, klubok sportolásának biztosít megfelelő helyszint.
A Paksi Atomerőmű kapacitás-fenntartási projektnek köszönhetően már jelenleg is megindult az új lakók beköltözése a településre és tovább fog folytatódni, melynek során a kapacitás-bővítéssel érintett lakosság számára is egy megfelelő és hiánypótló épületben lehet kikapcsolódni.
A tornaterem megépítésével a györkönyi iskola készen fog állni az elkövetkező évek kihívásaira. Nem csak a helyi, hanem a közeli települések német nemzetiségű, vagy ezen értékrendet képviselő családok tudnak hosszabb távon megfelelő színvonalú nemzetiségi iskolát választani.